Velkommen til Vejle Brand.
Tak fordi du valgt Vejle Brand som dit fremtidige forsikringsselskab. På dette site er der nogle praktiske informationer som du kan have gavn af som ny kunde i Vejle Brand.
Kundeservice
Vores medarbejdere i kundeservice er klar til at hjælpe dig med spørgsmål til dine forsikringer, anmeldelse af skade m.m.
Du kan finde kontaktoplysninger på medarbejderne i kundeservice på nedenstående link:
Min side
Her får du et overblik over dine forsikringer. Både de aktive forsikringer og dem under behandling. Du kan se dine policer, anmelde skader, og se hvem du har givet fuldmagt til Min Side.
Husforsikring
Hvis du har købt husforsikring, afventer du måske vi skal foretage besigtigelse af dit hus? Vores taksator vil hurtigst muligt kontakte dig for en aftale.
Betalingsservice
Hvis du ikke allerede har tilvalgt Betalingsservice, kan du oprette en ny betalingsaftale ved at benytte PBS nr. 01237470 og debitor gruppenr. 02163.
Der er ikke noget gebyr forbundet med at vælge Betalingsservice hos Vejle Brand. Vi anbefaler, at du benytter Betalingsservice for at sikre, at opkrævningerne ikke bortkommer i forsendelsen og at betaling sker rettidigt.
Digital post i e-boks
Modtage din fremtidig post i e-boks. Ønsker du fremover at modtage din post i e-boks, skal du tilvælge forsikringsselskabet Vejle Brand i din e-boks.
Facebook og Linked-In
Du kan følge Vejle Brand både på facebook og Linked-In.
Opkrævninger
Første opkrævning indeholder naturskade afgift og garantifondsbidrag. Vi har altid forfald 1.1. ved årlig betaling betales indtil hovedforfald.
Spørgsmål?
Tøv ikke med at kontakte os hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål.
Du kan komme i kontakt med os på telefon 75826288 eller sende en mail på info@vejlebrand.dk.